Instalacje systemów rejestracji czasu pracy (RCP)
Przy pomocy tego rodzaju rozwiązań można na bieżąco kontrolować, a także w rezultacie regulować okres, w jakim zatrudnieni pracownicy będą realizowali obowiązki służbowe. Instalacje systemów rejestracji czasu pracy (RCP) można zamontować zarówno w niewielkich przedsiębiorstwach, jak i w korporacjach w celu zapewnienia większej wydajności, a także znaczącej redukcji kosztów. Firma Olister specjalizuje się w projektowaniu i wykonywaniu tych zaawansowanych rozwiązań technologicznych, wykorzystując dedykowane czytniki bądź też indywidualne karty magnetyczne.
Działanie systemów rejestracji czasu pracy jest niezwykle proste - pracownicy są zobowiązani do użycia karty identyfikującej zarówno w momencie rozpoczęcia realizacji zadań służbowych (wejście na teren zakładu), jak i po ich zakończeniu (wyjście z terenu zakładu). System zlicza ile wynosił przedział pomiędzy obiema rejestracjami, a także odnotowuje osobę, której karta została użyta. Następnie dane zostają zapisane oraz zarchiwizowane, pozwalając uprawnionym osobom dokonanie analizy zgromadzonych danych.